برش سبزیجات

برش سبزیجات Reviewed by مهربانو on Apr 12Rating: 5.0برش سبزیجات این برش ها برای آنهایی که به غذاهای رژیمی علاقه دارند بسیار مناسب می باشد.

این برش ها برای آنهایی که به غذاهای رژیمی علاقه دارند  بسیار مناسب می باشد.

مواد لازم (برای خمیر) :

آرد ۲ پیمانه آب ۱/۲ پیمانه

روغن مایع ۱/۲ پیمانه

نمک کمی

بکینگ پودر ۱ قاشق مرباخوری

مواد میانی :

سیب زمینی ۲ عدد متوسط

هویج ۱ عدد متوسط

گوجه فرنگی ۱ عدد بزرگ

جعفری و گشنیز خرد شده ۴ قاشق غذاخوری

ساقه کرفس خرد شده ۳ قاشق غذاخوری

نمک و فلفل به میزان دلخواه

طرز تهیه :

برای تهیه خمیر آرد را با روغن خوب مخلوط کرده و سپس بکینگ پودر و نمک را افزوده و آب را اضافه می کنیم. پس از مخلوط کردن . خوب ورز می دهیم تا خمیر کاملاً یکدست شود و به دست اصلاً نچسبد. سپس روی خمیر را می گیریم و حدود ۳۰ دقیقه در دمای اتاق استراحت می دهیم.

برای تهیه مواد میانی سیب زمینی را شسته و آب پز می کنیم. سپس در ظرف مناسیب سیب زمینی های پخته شده را رنده می کنیم. گوجه فرنگی و ساقه کرفس را خیلی ریز خرد کرده. هویج را نیز رنده ریز می کنیم. (نصف گوجه را خرد کرده ، نصف بقیه را برای تزیین کنار بگذارید) جعفری و گشنیز خرد شده را افزوده و با اضافه کردن نمک و فلفل مواد را با هم خوب مخلوط می کنیم .

کف سینی مورد نظر را فویل کشیده (سمت براق فویل بالا باشد) خمیر را در سینی پرس می کنیم. و مواد را روی آن قرار داده و پرس می کنیم. در پایان بقیه گوجه فرنگی را حلقه کرده و با فاصله روی مواد میانی قرار می دهیم.

سینی را به مدت ۴۰ دقیقه با دمای ۱۳۰ درجه سانتی گراد در فر برقی می گذاریم. (تا جایی که تمامی مواد پخته شوند و بعد از چاقو زدن ببینید که خمیر کاملاً پخته است)

boresh-sabzi

مطالب مرتبط :
کوکو Veggies

بازنشر مطالب سایت «مجله اینترنتی مهربانو» با ذکر منبع و لینک به سایت مجاز مي باشد.


  • بدون نظر در “برش سبزیجات”

    اضافه کردن نظر